![](https://static.wixstatic.com/media/84d81e_c342f140ce51487186a7467fb7050d3e~mv2.webp/v1/fill/w_980,h_980,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/84d81e_c342f140ce51487186a7467fb7050d3e~mv2.webp)
WAT KAN TERUGBETAALD WORDEN?
Parkeren kan voor de werknemer of diens gezinsleden zijn.
Elk parkeerabonnement gekoppeld aan een openbaar vervoer abonnement wordt geaccepteerd. De parkeerplaats kan openbaar of privé zijn, en kan voor een auto, fiets of motor zijn. De parkeerplaats moet dichtbij het station zijn dat gekoppeld is aan het openbaar vervoer abonnement.
Voor een aankoop moet de factuur of de betaling op naam van de werknemer zijn gesteld.
WAT KAN NIET TERUGBETAALD WORDEN?
Uw werkgever kan deze vergoeding hebben uitgeschakeld.
Losse parkeerkaartjes worden niet geaccepteerd.
Terugbetalingsverzoeken betaald in het vorige kalenderjaar.
Terugbetalingsverzoeken met een betalingsdatum die voor de startdatum van het mobiliteitsbudget van de werknemer was.
Verzoeken zonder betalingsbewijs.
Niet alle mogelijkheden of beperkingen zijn beschreven. In geval van tegenstrijdigheden tussen documenten of twijfels over een vergoeding, neem dan contact op met uw mobiliteitsmanager.
Comments