Bestuur

U kunt vertrouwen op de structuur

Ieders taken en verantwoordelijkheden zijn vastgelegd. Ze worden geëvalueerd in de bestuursvergaderingen waar u beslist over de aan te brengen verbeteringen.

Alle taken worden georganiseerd in een dag-, maand-, kwartaal- of jaarkalender.

 

Bijvoorbeeld

  • factuurverificatie, goedkeuring en uitsplitsing van facturen naar gebruikers en kostenplaatsen; en

  • de publicatie van gedefinieerde rapporten

  • gebruikers- en toegangsbeheer (aanmaken, updaten, deactiveren)

  • de voor de salarissen en het sociaal secretariaat vereiste verslagen

  • het beheer van auto-, fiets- of andere leasecontracten

  • de publicatie van de begrotingssaldi

  • het beheer van de voor pijler 1, 2 of 3 ter beschikking te stellen bedragen

  • procedurele wijzigingsactiviteiten

  • schadebeheer in de pijlers 1 en 2

  • servicedeskactiviteiten

  • contractwijzigingsverzoeken

papiers verts