Bestuur
U kunt vertrouwen op de structuur
Ieders taken en verantwoordelijkheden zijn vastgelegd. Ze worden geëvalueerd in de bestuursvergaderingen waar u beslist over de aan te brengen verbeteringen.
​
Alle taken worden georganiseerd in een dag-, maand-, kwartaal- of jaarkalender.
Bijvoorbeeld
-
factuurverificatie, goedkeuring en uitsplitsing van facturen naar gebruikers en kostenplaatsen; en
-
de publicatie van gedefinieerde rapporten
-
gebruikers- en toegangsbeheer (aanmaken, updaten, deactiveren)
-
de voor de salarissen en het sociaal secretariaat vereiste verslagen
-
het beheer van auto-, fiets- of andere leasecontracten
-
de publicatie van de begrotingssaldi
-
het beheer van de voor pijler 1, 2 of 3 ter beschikking te stellen bedragen
-
procedurele wijzigingsactiviteiten
-
schadebeheer in de pijlers 1 en 2
-
servicedeskactiviteiten
-
contractwijzigingsverzoeken